ANUNŢ
În atenţia crescătorilor de animale din municipiul HuşiConsiliul Local al municipiul Huşi, cu sediul în Huşi, str. 1 Decembrie nr.9, jud. Vaslui, anunţă potrivit prevederilor OUG nr.34/2013 privind organizarea, administrarea şi exploatarea pajiştilor permanente, închirierea prin licitaţie publică cu strigare crescătorilor de animale din municipiul Huşi a suprafeţei de 4.80 ha păşune, situată pe raza municipiului Huşi, proprietate privată a UAT Huşi, jud. Vaslui identificată în tabelul de mai jos:
Lotul (număr lot) Tarlaua/Parcela Bloc fizic Amplasament Suprafaţa (ha) LOTUL nr. 8 T.42 / P3844 1486 DRĂSLĂVĂȚ 4.80 TOTAL 4.80 Licitaţia va avea loc la sediul Primăriei Municipiului Huşi, în data de 12.07.2025, ora 10,00 în baza Hotărârii Consiliului Local nr. 186/28.05.2025. Caietul de sarcini poate fi procurat de la sediul Primăriei Huşi, camera 34. Pasul de strigare al licitaţiei publice cu strigare este de 10% din produsul preţ/ha x număr ha (110 lei/ha x 4.80 ha x 10% = 52.80 lei pasul).
Solicitanţii vor depune dosarele de înscriere la procedura de închiriere prin licitaţie publică cu strigare la registratură Primăriei municipiului Huşi până la data de 08.07.2025 şi vor conţine următoarele documente:
a) Persoane juridice / Asociaţii înfiinţate conform O.G. nr.26/2000
-Cererea de închiriere, semnată de ofertant;
-Actele constitutive ale societăţii ( Statut, Contract de societate după caz, Certificat RC, Certificat CUI- copie) şi copie CI asociat unic/administrator;
-Certificat de grefa de la Judecătoria Huşi privind înregistrarea asociaţiei;
-Certificat fiscal care să ateste că nu are datorii la bugetul local al municipiului Huşi, în original;
-Declaraţie pe propria răspundere că nu este în stare de insolvență, faliment sau lichidare;
-Document eliberat/vizat de DSVSA Vaslui ( adeverinţă, etc) din care reiese că animalele din speciile bovine, ovine, caprine pentru care solicită închiriere pajişti ( păşune) sunt înscrise în RNE precum şi nr. acestora;
-Adeverinţă eliberată de Primărie din care să rezulte că animalele sunt înscrise la Registrul Agricol la zi;
-Procura autentificata la notar în cazul în care ofertantul participă la licitaţie prin reprezentant, însoţită de o copie a actului de identitate al acestuia;
-Declaraţie dată pe propria răspundere din care să reiasă că efectivul de animale declarat şi înscris în documentele depuse, nu fac obiectul unor contracte în derulare şi nu vor face obiectul altor contracte în derulare şi nu vor face obiectul altor contracte pe perioada anilor 2025-2032;
-Chitanţele care atestă plata taxei de participare şi contravaloarea caietului de sarcini.b) Persoane fizice
-Cererea de închiriere, semnată de ofertant plus copie CI;
-Certificat fiscal care să ateste că nu are datorii la bugetul local al municipiului Huşi, în original;
-Document eliberat/vizat de DSVSA Vaslui ( adeverinţă, etc) din care reiese că animalele din speciile bovine, ovine, caprine pentru care solicită închiriere pajişti ( păşune) sunt înscrise în RNE precum şi nr. acestora;
-Adeverinţă eliberată de Primărie din care să rezulte că animalele sunt înscrise la Registrul Agricol la zi;
-Procura autentificată la notar în cazul în care ofertantul participă la licitaţie prin reprezentant, însoţită de o copie a actului de identitate al acestuia;
-Declaraţie dată pe propria răspundere din care să reiasă că efectivul de animale declarat şi înscris în documentele depuse, nu fac obiectul unor contracte în derulare şi nu vor face obiectul altor contracte în derulare şi nu vor face obiectul altor contracte pe perioada anilor 2025-2032;
-Chitanţele care atestă plata taxei de participare şi contravaloarea caietului de sarcini.Taxa de participare la procedura închirierii prin licitaţie publică cu strigare de 110 lei/participant/lot şi contravaloarea caietului de sarcini de 60 lei /participant/lot se vor achita la casieria Primăriei Municipiului Huşi.
Cererile de închiriere depuse de crescătorii de animale din municipiul Huşi vor fi soluţionate până pe data de 10.07.2025 la sediul Primăriei municipiului Huşi.
Contestaţiile privind modul de desfăşurare a procedurii de atribuire pot fi depuse în termen de 24 ore de la finalizarea şedinţei de licitaţie, la registratură Primăriei Municipiului Huşi. Contestaţiile vor fi soluţionate de comisia constituită în acest scop, în teremn de 3 zile lucrătoare de la data înregistrării.
Documentaţia de participare la licitaţia publică cu strigare privind închirierea păşunii proprietate privată a municipiului Huşi şi orice alte informaţii pot fi solicitate de la sediul Primăriei municipiului Huşi camera 34, la telefon 0235480009, interior 130 cât şi prin intermediul adresei de e-mail: cadastru@primariahusi.ro.
Întocmit,
Şef S.A.P.L
Jur. Irina Filote