- Asigura salarizarea personalului din cadrul Primariei municipiului Husi si din institutiile si serviciile publice subordonate Consiliului Local al municipiului Husi;
- Intocmeste proiectul de hotarare pentru aprobarea de catre Consiliul Local a organigramei, statului de functii si a numarului de personal pentru Primaria municipiului Husi, respectiv a structurilor organizatorice, a statelor de functii si a numarului de personal pentru institutiile si serviciile publice de subordonare locala;
- Efectueaza lucrarile privind evidenta si miscarea personalului din Primaria municipiului Husi si din institutiile si serviciile de subordonare locala, dupa cum urmeaza:
- incadrarea , transferarea, promovarea in munca, pensionarea si incetarea contractelor de munca;
- asigura intocmirea, completarea si pastrarea cartilor de munca ale personalului din Primaria municipiului Husi, institutiilor si serviciilor de subordonare locala;
- Asigura inregistrarea si pastrarea fiselor de evaluare a performantelor profesionale individuale si a fiselor postului; programarea CO; evidenta concediilor medicale si a concediilor fara plata pentru personalul Primariei municipiului Husi si in institutiile si serviciile de subordonare locala;
- Organizeaza concursuri si examene in vederea ocuparii posturilor vacante sau de promovare in clase si grade profesionale;
Date de contact
Compartimentul Gestionarea Resurselor Umane si a Functiilor Publice, Informatizare
Adresa: str. 1 Decembrie, nr.9, mun. Husi, jud. Vaslui
Tel:0235/480204, interior 107/Fax: 0235/480126, camera 26
Adresa e-mail:ogru@primariahusi.ro
Persoane de contact:
-consilier Bahnariu Liliana
-consilier Blanariu Carmen
Program de lucru:Luni-Joi: 07,30 – 16,00
Vineri: 07,30 – 13,30